از کشف ۴۰ کیلو تریاک تا توقیف محموله سیگار قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار به شهر قزوین مطلع و اقدامات لازم در خصوص دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران خودرو حامل محموله مواد مخدر را در شهر قزوین شناسایی و در فرصت مناسب متوقف کردند، افزود: ماموران دربازرسی به عمل آمده از خودرو این قاچاقچی ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد:متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف محموله سیگار قاچاق 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سیگار قاچاق به وسیله یک دستگاه خودروی سواری سمند به استان، بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی، مسیر حرکت خودروی موردنظر در محور‌های مواصلاتی استان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی ازآن، ۱۴۳ هزارو ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر دستگیرشد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.